مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از ثبت‌نام ۵ هزار و ۶۷۸ نفر برای پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان خبر داد و گفت: ۷۲ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان خراسان جنوبی رد صلاحیت شدند.
کد خبر: ۴۰۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 17 April 2017
عباسعلی بهاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 5 هزار و 678 نفر برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در استان خراسان جنوبی ثبت نام کردند که این آمار برای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 5 هزار و 695 بوده است.

وی افزود: تعداد رد صلاحیت شدگان در هیئت‌های اجرایی در شوراهای شهر در این دوره 6 نفر و در حوزه شوراهای روستایی 66 نفر بوده است که جمعاً 72 رد صلاحیت شدند.

بهاری، با بیان اینکه 1.27 درصد ثبت‌نام کنندگان در شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم رد صلاحیت شدند گفت: این میزان در دوره چهارم3.58 درصد بوده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد کل انصرافیها در شوراهای شهر 22 نفر و در شوراهای روستایی 127 نفر است.

برنامه‌های بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان بیرجند تدوین شد

محمد زنگنه صبح امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری شهرستان بیرجند اظهار داشت: این جلسه با هدف برنامه‌ریزی و هم اندیشی در خصوص برنامه‌های هفته کار و کارگر و بسیج کارگری شهرستان بیرجند برگزار شده است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع کارگر در اسلام و بیان شیوه‌نامه و برنامه‌ریزی ابلاغ شده  وزارت متبوع خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر این ایام و معرفی جایگاه رفیع و ارزشمند کارگران و خانواده آنان در جامعه شد.

اشرفی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با تشریح برنامه‌های محوری اداره کل از حاضرین خواست تا در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این هفته همکاری و مساعدت کنند.

میرابی دبیراجرایی خانه کارگر و مشاور استاندار نیز گفت: باتوجه به تقارن چندین مناسبت با این هفته تمام تلاش خود را جهت بالابردن مقام والای کارگر و خانواده ایشان درجامعه به کارگماریم و از موازی کاری در برنامه‌ها پرهیز و سعی در اجرای برنامه‌های جدید و در خور شأن مقام والای کارگران داشته باشیم.

معدوم‌سازی 500 کیلوگرم گوشت مرغ و ماهی غیر بهداشتی در بیرجند

بازرسان نظارتی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند در ایام نوروز مقدار 500 کیلوگرم گوشت مرغ و ماهی تاریخ گذشته ضبط و معدوم کردند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در راستای انجام نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی در بازدیدهای کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی بیش از  500 کیلوگرم مرغ  و ماهی تاریخ گذشته جمع‌آوری و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

حسن علیزاده اظهار داشت: در بازدیدها، بازرسیها و نظارت‌های بهداشتی در صورت مشاهده فراورده خام دامی فاسد، تاریخ گذشته، نگهداری نامناسب، حمل و نقل غیربهداشتی و عرضه خارج شبکه محصولات فوق از چرخه مصرف انسانی خارج شده و نسبت به معدوم سازی فراورده خام دامی غیر بهداشتی اقدام می‌شود.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی در طول شبانه روز با  انجام نظارت‌های بهداشتی خود در تمامی مراحل تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی باعث تضمین سلامت و کیفیت مواد غذایی با منشأ دامی می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار