استاندار خراسان جنوبی از توافق وزارت نیرو برای احداث نیروگاه در طبس خبر داد و گفت: نخستین حلقه چاه برای استفاده از آب‌های ژرف به صورت پایلوت در استان خراسان جنوبی حفر می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 17 April 2017
سید علی‌اکبر پرویزی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان طبس اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع آبی در طبس، تامین آب شرب این شهرستان از طریق اجرای طرح‌های مختلف در دستور کار دولت یازدهم قرار گرفته اشت.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تامین آب حفر چاه است گفت: انتقال آب از استانهای همجوار و نیز استفاده از آبهای ژرف از دیگر طرح‌هایی است که در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

استاندار خراسان چنوبی طرح استفاده از آب‌های ژرف را طرحی مشترک بین استانداری خراسان جنوبی، وزارت نیرو و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری دانست و گفت: با همکاری کارشناسان خارجی امید است نخستین حلقه چاه به منظور استفاده از آب‌های ژرف به صورت پایلوت در خراسان جنوبی حفر شود.

110 میلیارد تومان پروژه در سفر وزیر ارتباطات بهره‌برداری شد

پرویزی احداث نیروگاه در شهرستان طبس را مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به پیگیری‌ها و جلساتی که در وزارت نیرو و شرکت توانیر برگزار شد موضوع احداث نیروگاه در طبس مورد توافق قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در زمینه‌های تامین آب، برق و احداث نیروگاه گفت: در حوزه راه و محورهای مواصلاتی نیز اقدامات بسیار مناسبی از سوی دولت در شهرستان طبس انجام شده است.

مقام علی دولت در استان اظهار داشت: در سفر وزیر ارتباطات به خراسان جنوبی، 110 میلیارد تومان پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تقریباً همین میزان تا پایان دولت یازدهم در استان بهره‌برداری خواهد شد.

پرویزی پراکندگی جمعیت و وسعت زیاد استان را دو عامل مهم در کاهش سرعت خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: به رغم مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد در 9 ماه اخیر اقدامات و پیگیری‌های مناسبی برای تسریع و تسهیل روند خدمت رسانی به مردم استان در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار