معاون فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: شعبه ویژه دادسرا و محاکم کیفری در استان برای برخورد با تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۰۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 18 April 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله وحدانی‌نیا ظهر امروز در نخستین ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار داشت: با هر گونه رفتار مجرمانه از سوی کاندیدا و طرفداران آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: شعبه ویژه دادسرا و محاکم کیفری در خراسان جنوبی برای برخورد سریع و قانونی با تخلفات حوزه انتخاباتی بنا به دستور مرکز تشکیل شده است. رسانه‌ها نقش زیادی در آگاهی بخشیدن و آگاهی دادن به عموم جامعه دارند  و خراسان جنوبی در انتخابات گذشته کارنامه خوبی در کشور دارد.

معاون فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم تخلفاتی در حوزه انتخابات خراسان جنوبی وجود نداشته باشد چراکه دشمن کار خود را از همین امروز برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایجاد اختلال در انتخابات آغاز کرده و تا کنون خوابها و نقشه‌های زیادی برای کشورمان تدارک دیده است.

وی بیان کرد: از آن جایی که به انتخابات نزدیک می‌شویم باید ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی هر دو هفته با حضور اعضای ستاد در خراسان جنوبی برگزار شود و امیداوریم شاهد انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم. 

وحدانی‌نیا افزود: پیشگیری از تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی و حقیقی، اطلاع رسانی جرایم و مجازات قانونی از طریق رسانه‌ها، انعکاس فوری و شرح وقایع در استان و انتقال آن به مرکز از جمله وظایف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار