رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به آغاز تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها در استان گفت: با استفاده کنندگان بیت المال به نفع نامزدها برخورد قاطع خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 18 April 2017
حجت الاسلام علی محمدی بعد از ظهر دوشنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی بیان کرد: در برنامه های انتخاباتی باید مراقب باشیم دین خود را به دنیای دیگران نفروشیم.

وی با بیان اینکه با متخلفین انتخابات به شدت برخورد می شود، افزود: متاسفانه تبلیغات زود هنگام برخی افراد از ماه های گذشته آغاز شده که این امر نیز تخلف است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: همچنین برخی مسئولان در سفر به شهرستان ها با ستادهای انتخاباتی جلساتی برگزار کرده که این امر تخلف است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: مسئولان باید نسبت به حق مردم احساس مسئولیت کرده و آن را نیز ادا کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بیرجند هم در این جلسه بیان کرد: جرایم انتخاباتی با قاطعیت مورد بررسی و برخورد قرار می گیرد.

حسین مقدس با ییان اینکه هرگونه توهین به سخنرانی های انتخاباتی ممنوع است، افزود: گزارشات تخلفات باید به موقع به ستاد اعلام شود.

وی ادامه داد: همچنین کاندید های انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار