استاندار خراسان جنوبی گفت: ۴۵ میلیون متر مکعب آب شرب مورد نیاز استان برای ۳۵ سال آینده تامین شد.
کد خبر: ۴۱۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 19 April 2017
سید علی اکبر پرویزی پیش از ظهر چهارشنبه در اولین کنفرانس علمی فرصت های سرمایه گذاری در خراسان جنوبی بیان کرد: تلاش دولت طی سه سال گذشته تامین زیرساخت های مورد نیاز استان بوده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه معدن بیان کرد: نقشه برداری وسیع از ۱۴۰ هزار کیلومتر مربع برای تهیه عکس هوایی از جمله این اقدامات بوده است.

پرویزی ادامه داد: امید است طی سال جاری با اتمام و جمع بندی این نقشه برداری٬ اطلس معدنی استان تهیه شود و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در تامین زیرساخت های آب٬ برق و گاز نیز اقدامات شایسته ای انجام شده است٬ افزود: در حال حاضر بیشتر مناطق استان دارای گاز و یا در حال اجرای پروژه گاز رسانی هستند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: آمادگی داریم گاز مورد نیاز صنایع و معادن را در اختیار آن ها قرار دهیم.

وی اظهار کرد: در حوزه ریلی نیز در مرحله واگذاری پروژه خط ریل بیرجند در محور بافق_ مشهد به پیمانکار هستیم.

پرویزی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه برق استان اظهار کرد: در حوزه افزایش تولید انرژی در نیروگاه برق اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تامین آب برای ۳۵ سال آینده استان از دیگر اقدامات انجام شده است٬ افزود: آگهی مناقصه خرید تضمینی آب از امروز در روزنامه های استان منتشر شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تامین زیرساخت تنها پنج درصد از شرط سرمایه گذاری را تامین می کند٬ گفت: اعتماد سازی سرمایه گذاران بیش از ۸۰ درصد شرط سرمایه گذاری را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه دولت طی چند سال گذشته برای ایجاد ثبات در بازار تلاش می کند، اظهار کرد: اگر ثبات در بازار نباشد شرایط سرمایه گذاری سخت می شود.

‌وی بیان کرد: در خراسان جنوبی این آمادگی را داریم که کارهای مقدماتی سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران طی پنجره ای واحد انجام دهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار