کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور پرشور در انتخابات پیش رو، محبوبیت نظام را در بین ملت به رخ جهانیان خواهد کشید.
کد خبر: ۴۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 22 April 2017
علی شرافتی پیش ازظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران در شهرستان بشرویه گفت: همه ملت ایران بایستی پاسدار انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که سبب پاسداری از انقلاب می شود اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

شرافتی ادامه داد: در این راستا یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری شرکت پرشور در انتخابات پیش رو است  لذا بایستی همگان با بصیرت لازم در این انتخابات شرکت کنند.

کارشناس مسائل سیاسی یکی از کارکردهای سپاه را بصیرت افزایی دانست و گفت: اگر انقلاب اسلامی تهدید شود سپاه باید مواظبت و مراقبت کند، که گاهی تهدید سخت است همانند جنگ هشت سال دفاع مقدس، و گاهی تهدید امنیتی ست که در این زمان نیز سپاه به کمک نیروهای امنیتی می آید و گاهی نیز تهدید اقتصادی ست مانند تحریم ها، که سپاه در این عرصه نیز با تحقق اقتصاد مقاومتی ورود پیدا می کند.

وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها بیان کرد: پیش بینی می کنیم انتخابات پیش رو از دورهای قبل، پرشورتر باشد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: از جمله آثار حضور در انتخابات این است که اقتدار و امنیت ما افزایش پیدا می کند و تمامی مسئولان با حضور مردم در پای صندوق های رای متوجه محبوبیت نظام در بین مردم می شوند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما که در امتداد راه پیامبران و ائمه می باشد طبق آیات و روایات مشروعیتی آسمانی دارد گفت: با حضور مردم در این انتخابات و در تمامی صحنه های حساس کشور محبوبیت انقلاب نیز مشخص می شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن نسبت به انتخابات ما حساس است گفت: دشمن در این زمینه ابزار های خاص خود را دارد از جمله ۱۸ هزار شبکه ماهواره ای که۴۰۰ شبکه آن فارسی زبان هستند و ۸ هزار سایتی که علیه ایران طراحی شده ، شبکه های اجتماعی فعال و... که بایستی مراقب تمامی این فعالیت های دشمن علیه ملت و نظام باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی فضای مجازی را چاقویی دو لبه دانست و افزود: از این فضا هم می توان  استفاده درست و هم استفاده نادرست داشت چرا که روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مطلب علیه ایران تولید می شود.

شرافتی با بیان اینکه تحریم انتخابات شعار همیشگی دشمنان است گفت: اکنون دشمن درصدد است تا با زیرسوال بردن نظام، ترور شخصیت ها، ایجاد رعب و وحشت و بیان تقلب در انتخابات، حضور مردم را در پای صندوق های رای کمرنگ کند.

وی تاکید کرد: حضور در انتخابات وظیفه ملی، شرعی و واجب عینی ست و در عین حال بایستی انتخاب اصلح داشته باشیم تا کسانی در راس این مملکت قرار گیرند که روحیه جهادی داشته و اقتصادمقاومتی را جز اولویت های خود قرار دهند و درمقابل تحریم ها بایستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار