فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش می‌شود دانش آموزان، دانشجویان استان‌های همجوار از صحرای طبس بازدید کنند، گفت: صحرای طبس می‌تواند به قطب گردشگری تاریخی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۱۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 26 April 2017
سرهنگ علی قاسمی ظهر امروز در مراسم سالروز حمله آمریکا به صحرای طبس اظهار داشت: این مراسم در استان خراسان جنوبی و در برخی از استان‌ها برگزار می‌شود و تلاش داریم این منطقه به قطب گردشگری تاریخی تبدیل شود. 

وی افزود‌: با توجه به امکانات ریلی در طبس، این منطقه می‌تواند در طول سال سالانه پذیرای دانشجویان و دانش‌آموزان از استانهای همجوار باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تلاش می‌شود تا موزه عبرت با امکانات تجهیز شود و ما برای آینده برنامه‌های زیادی داریم و با آستان قدس رضوی مذاکراتی انجام تا در این منطقه مجتمع فرهنگی هنری احداث شود. 

نماینده سابق مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و از شاهدان عینی حادثه صحرای طبس نیز اظهار داشت: آمریکا در حالی که 150 میلیارد دلار ما را آزاد نکرده است اما عده ای شیفته لبخندهای او می‌شوند. 

عابدی با بیان اینکه ما انقلابی کردیم که نه شرقی و نه غربی بلکه جمهوری اسلامی بود افزود: اگر در طول این سال‌ها خوب عمل می‌شد بحران بیکاری نداشتیم.

وی بیان داشت: با وجود نخبگان، علما، دانشمندان، ایران باید مدینه فاضله باشد و علما،دانشمندان نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار