رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان خراسان جنوبی گفت: امروز ملت ما برای تغییر وضعیت موجود سخت امیدوار است.
کد خبر: ۴۱۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 26 April 2017
حجت الاسلام والمسلمین حسین مختاری صبح امروز در اجتماع مردم در هیات ابوالفضلی (ع)  بیرجند اظهار داشت: انقلاب ما کپی برابر اصل انقلاب نبوی است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما آمد تا دوباره انقلاب نبوی را احیا کند افزود: نبی مکرم اسلام به دنبال این بود که با انقلاب ارزش ها، با برپایی نظام اسلامی، با برپایی دولت علوی و با تشکیل جامعه توحیدی و تمدن اسلامی جهان را به سمت عدالت، انسانیت، معنویت و سعادت برساند اما متأسفانه امویان و عباسیان فتنه کردند و این هدف عقیم ماند.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان خراسان جنوبی  بیان کرد: در قرن بیستم نیز امام (ره) آمد  و دوباره انقلاب نبوی را تجدید کرد و انقلاب با کمک مردم و هزاران شهید در 22 بهمن انقلاب اسلامی برپا شد.

مختاری تصریح کرد: اما درد دل مردم این است که متأسفانه در مرحله سوم که تشکیل یک دولت انقلابی بود و در مرحله چهارم که تشکیل امت واحده اسلامی و مرحله پنجم که حاکمیت تمدن اسلامی در جهان بود با مشکلاتی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه ما در دولت سوم دچار گرفتاری شدیم خاطرنشان کرد: اولین دولت دولتی بود که بنی صدر با فضاحت فرار کرد و همچنین در دولت بعدی نیز دشمنان شهید رجایی را با شهادت پرواز دادند.
 
رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان خراسان جنوبی  یادآور شد: همچنین دولتهای بعدی گرفتار اشرافی گری و فساد مزمن شدند و برخی دچار فتنه 78 و 88 و ممنوع التصویر شدند.

مختاری با اشاره به اینکه برخی دولت ها گرفتار غرور و افراط و محاصره حلقه و جریان انحرافی و خود سوزی و برای ما تبدیل مهره سوخته شدند اظهار داشت: بعضی با کمال تاسف با وادادگی و اعتماد غیر منطقی به دشمن راه نفوذ و استحاله فرهنگی و عدول ملت از اصول انقلاب و آرمان ها را برای مردم هموار می کنند.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان خراسان جنوبی  با بیان اینکه مردم از این گذشته نگران هستند و از تکرار این وضعیت می ترسند افزود: ما نباید در مرحله سوم متوقف شویم بلکه باید با تشکیل دولت انقلابی عبور کنیم و زمینه ظهور را فراهم کنیم.

وی گفت: امروز ملت ما همه آنچه که در یک رئیس جمهور انقلابی اعم از دیانت محوری و ولایت مداری، مردمی بودن و مردم داری ، استکبارستیزی و شجاعت در برابر نعره های مستانه استکبار وجود دارد را در آیت الله رئیسی می بینند.

مختاری با اشاره به آیه 54 سوره مائده بیان کرد: برداشت ما از این آیه این است که ما در طول این 3- 4 دهه گرفتار کسانی شدیم که دچار ارتداد سیاسی شدند و قرآن به ما نوید می دهد که از این ریزش های سیاسی ناامید نشوید و ما به زودی قومی را که محبوب خدا و مردمی و استکبار ستیز است را برای شما خواهیم آورد.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان خراسان جنوبی  یادآور شد: امروز ملت ما با نگرانی نسبت به گذشته نسبت به آینده سخت امیدوار هستند که امید است آیت الله رئیسی بتواند مسیر تکامل بشریت را از مرحله سوم که تشکیل دولت اسلامی است عبور دهید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار