معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از هزینه کرد ۲۱ میلیارد ریالی برای طرح های باارزش روستایی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 01 May 2017
قاسم تنها با اشاره به اجرای طرح بافت با ارزش روستایی در چهار روستای خراسان جنوبی، اظهار داشت: این روستاها شامل روستای فورگ درمیان، خور شهرستان خوسف، نایبند طبس و چنشت شهرستان سربیشه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فاز نخست طرح با ارزش روستای فورگ به اتمام رسیده است، بیان کرد: در سه روستای دیگر نیز با توجه به میزان اعتبارات کارها در حال اجرا است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از هزینه کرد  ۲۱ میلیارد ریالی برای طرح های باارزش روستایی استان خبر داد و گفت: امسال هنوز برای اجرای این طرح ها اعتباری تخصیص نیافته است.

تنها همچنین به بهسازی روستاهای هدف گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز در حال حاضر یک روستا در دستور کار قرار گرفته است.

صدور ۶۳۸۸۱ جلد سند شهری و روستایی

وی با بیان اینکه بهسازی روستای هدف گردشگری کریمو شهرستان سرایان از سال ۹۳ آغاز شده است، بیان داشت: تاکنون بالغ بر ۴۹۵ میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی همچنین صدور سند برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت را یکی دیگر از وظایف بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بالغ بر ۶۳ هزار و ۸۸۱ جلد سند روستایی و شهری در استان صادر شده است.

تنها با بیان اینکه از این میزان تعداد دو هزار و ۴۱۳ جلد در سال گذشته صادر شده است، بیان داشت:  طی این مدت بالغ بر ۹۴۸ مورد سند شهری و یک هزار و ۴۶۵ جلد سند روستایی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار