مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوسف با اعلام برنامه‌های این نمایندگی به مناسبت هفته بزرگداشت معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: سپاه و بسیج همواره در امر تبیین و روشنگری مردم تلاش می‌کند.
کد خبر: ۴۱۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 02 May 2017
حجت‌الاسلام محمد نظری‌فرد ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: شهید مطهری اسوه تقوا و پرهیزکاری بود و همه معلمان و مربیان عرصه تعلیم و تربیت باید به مقام خود افتخار کنند.

وی استاد مطهری را نمونه بارز علم آموزی و پژوهش برشمرد و افزود: آثار فاخر شهید مطهری گنجینه‌ای گرانبها برای حال و آیندگان است.

نظری‌فرد بیان کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است و امیدواریم شاهد حضور تمام بسیجیان، فرهنگیان و مردم شهرستان در این برنامه‌ها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوسف افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با امام جمعه شهرستان خوسف، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری مراسم محوری نشست روشنگری با سخنرانی سخنران کشوری از مهمترین برنامه‌های ناحیه سپاه در سطح شهرستان خواهد بود.

وی حضور بسیجیان در نمازجمعه، برنامه صبحگاه دانش آموزی، پیاده‌روی خانوادگی و محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: سپاه و بسیج همواره در امر تبیین و روشنگری برای قشرهای مختلف مردم کوشا بوده و امیدواریم بتوانیم ذره‌ای از زحمات مربیان و معلمان را جبران کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار