معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ازسوی یک سرمایه گذار مشهدی برای ایجاد واحد فرآوری بنتونیت در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۱۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 03 May 2017
حسین زارعی اظهار داشت: قرارداد این سرمایه‌گذاری امضاء شده و 7 هزار متر مربع زمین از این منطقه به سرمایه گذار واگذار شده است .

وی افزود: این سرمایه‌گذار برای ایجاد واحدفرآوری بنتونیت در این منطقه حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان سرمایه‌گذاری می‌کند تا برای 20 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی بیش از 100 معدن بنتونیت دارد افزود: پیش بینی می شود این واحد تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه این سازمان از سال 94 تاکنون 27 سرمایه گذار جذب کرده است اظهار داشت: هم اکنون 6 واحد تولیدی و خدماتی در این منطقه راه اندازی شده است.

 زارعی وجود منطقه منفصله در مرز ماهیرود، قرار گرفتن در مرکز ترانزیت شرق کشور، معافیت مالیاتی 13 ساله، داشتن کمترین نرخ زمین در بین سایر مناطق اقتصادی کشور از جمله مزایای منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برای سرمایه گذاران است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار