نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران همین جانبازی ها و شهادت ها است.
کد خبر: ۴۱۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 03 May 2017
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،مسعول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) در استان، نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران بنیاد شهید خراسان جنوبی عصر امروز به مناسبت روز جانباز و در قالب طرح علمداران حماسه به دیدار سه تن از جانبازان هشت سال دفاع مقدس رفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به دیدار جانباز 50 درصد مهدی میری که از ناحیه چشم و ریه به درجه رفیع جانبازی رسیده بود،رفتند. 

آیت الله سیدعلیرضا عبادی ضمن تبریک اعیاد اظهار داشت:جهاد در راه خدا،شهادت نصیب هر کسی نمی شود. 



وی با بیان اینکه برای جانبازان درهای رحمت خداوند بر روی آنها گشوده شده است،اظهار داشت: درست است که جانباز یک یا چند عضو بدنش را از دست داده، اما توفیقی بود که خداوند نصیبش کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: شهدا و جانبازان در این راه با خدا معامله کردند و در این معامله سود نصیب آنها شد و راه جهاد در اعلای کلمه حق هم چنان باز است.

عبادی با بیان اینکه امروز جبهه فرهنگی بالاتر از جبهه نظامی است، افزود: آنچه که مهم است تداوم راه شهدا،ایثار و مقاومت است و هر کس تا هر چه نفس دارد برای احقاق حق و ابطال باطل ادامه دهد.

وی بیان داشت: ما از خودی خود،چیزی نداریم وباید قدر دان  نعمات خداوند باشیم. 

دیدار بعدی منزل جانباز 65 درصد حسن شفیعی بود که از ناحیه ترکش به شکم،کلیه،چشم،پای چپ دچار جانبازی شده بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: جانبازان هم مانند شهدا نزد خداوند از مقام و منزلت بالایی برخوردارند. 

عبادی با اشاره به شخصیت امام سجاد (ع) افزود: عبدالرحمن جامی از شاعران اهل سنت است که شعرهای عربی او به فارسی ترجمه شده و این شاعر معتقد است خدا به برکت شعری که برای امام سجاد (ع) سروده ام،گناهانم بخشیده میشود و خداوند به واسطه امام سجاد به حال من و گناهانم نظر می کند. 

وی با اشاره به اینکه افرادی که از خاندان عصمت و طهارت پیروی کنند، بی نصیب از این خاندان نمی شود،اظهار داشت: جانبازان از زیزان ما در جامعه هستند که ما امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدا و ایثار این جانبازان داریم.

دیدار بعدی منزل جانباز 70 درصد محمد رادنیا بود که از ناحیه دست، چشم، قسمت داخلی شکم،پا دچار جانبازی شده بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: جانبازان هم مانند شهدا افتخار جهاد فی سبیل الله را دارند و ما در کاروانی هستیم که باید همه پشت سر انبیا برای اجرای عدالت حرکت واز جانبازی،و از خود گذشتگی دریغ نکنیم.

عبادی افزود: سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران همین جانبازی ها و شهادت هاست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار