شهردار بیرجند گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در ۲۶ نقطه از شهر برای کاندیداها فضای تبلیغاتی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۴۱۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 06 May 2017
عباسعلی مدیح اظهار داشت: برای انتخابات ریاست جمهوری در ۲۰ نقطه از شهر بیرجند فضای تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در این فضاها برای هر کاندید به طور مساوی فضای تبلیغاتی به ابعاد 100 در 70 در نظر گرفته شده است.

شهردار بیرجند همچنین از پیش بینی فضاهای تبلیغاتی در شش نقطه از شهر برای کاندیداهای انتخابات شورای شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعداد داوطلبان این انتخابات بالاست برای هر کاندید فضاهایی در ابعاد 30 در 50 پیش بینی شده است.

مدیح، هدف از ایجاد این فضاها را ایجاد شور و نشاط اتتخاباتی و آشنایی مردم با کاندیداها عنوان کرد و گفت: این فضاها به صورت رایگان در اختیار نامزدها قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کاندیداها اگر تقاضای فضای بیشتری را برای تبلیغ دارند می‌توانند با مراجعه به سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری با انعقاد قرارداد و در چارچوب قانون اقدام کنند.

شهردار بیرجند با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک برای نخستین بار در بیرجند، بیان داشت: در همین راستا و به منظور آشنایی مردم با این نوع اتتخابات فضایی در اختیار فرمانداری قرار گرفته که به صورت آزمایشی اقدام به رای گیری کنند.

مدیح با بیان اینکه ستادهای تبلیغاتی طبق قانون برای هر کاندیدا می‌توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد داشته باشند، بیان کرد: با پیگیری های فرماندار و مساعدت صورت گرفته دو برای ایجاد شور و نشاط بیرجند هر کاندید می‌تواند در هر منطقه یک ستاد برای خانم‌ها و آقایان داشته باشد.

وی اضافه کرد: هدف ما این است که شور و نشاط انتخاباتی حفظ شود و فضا برای خلق حماسه ای دیگر در شهر ایجاد شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار