مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشجویان انقلابی پرچمداران بصیرت بخشی هستند گفت: جریانات غیرانقلابی و ضدانقلاب به دنبال حاشیه‌سازی و تردید مردم در انتخاب فرد اصلح است.
کد خبر: ۴۱۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 06 May 2017
حجت الاسلام محمدعلی مؤمن‌زاده ظهر امروز در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار داشت: نخستین روش برای بصیرت افزایی دعوت دیگران است که در این راستا باید با هویت دهی، تکریم شخصیت و  احترام افراد را پای انقلاب آورد و در بصیرت افزایی نباید منیت وجود داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: یکی از رسالت‌های مهم بسیج دانشجویی افزایش بصیرت و روشنگری در جامعه است و دانشجویان انقلابی پرچمداران بصیرت بخشی هستند.

مؤمن‌زاده افزود: روش کار برای بصیرت افزایی باید از روی قاعده و قانون و همراه با نتیجه باشد چون تمامی حقایق مورد نیاز برای تعالی ما در آموزه‌های دینی بیان شده است.

وی بیان کرد: جریانات ضدانقلابی و غیرانقلابی به دنبال حاشیه‌سازی هستند و تلاش دارند تا مردم در انتخاب گزینه درست تردید داشته و عده‌ای دیگر هم می‌خواهند با جوسازی مدیریت افکار عمومی را به دست بگیرند تا به مقاصد شوم سیاسی خود برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: دومین روش بصیرت افزایی موعظه حسنه و سومین روش بصیرت افزایی جدال احسن است و مخاطب ما باید صداقت و دلسوزی را حس کند.

رئیس بسیج دانشجویی خراسان جنوبی نیز در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته برنامه‌های اردوی راهیان نور و اردوهای جهادی به خوبی برگزار شد.

علی قاسمی افزود: سال گذشته هزار و 500 دانشجو به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از خراسان جنوبی اعزام شدند  و امسال هم تلاش داریم تا در تابستان در دو بازه زمانی اردوی راهیان غرب را برگزار کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار