معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به خرید آخرین تجهیزات ایمنی در صنعت برق استان گفت: خط گرم فرمان از نزدیک در شهرستان بیرجند فعال است.
کد خبر: ۴۱۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 06 May 2017
هادی منصوریان ظهر امروز در شانزدهمین همایش سالانه ایمنی شرکت برق خراسان جنوبی اظهار داشت: دو نوع خاموشی در صنعت برق وجود دارد که یک نوع خاموشی که ناشی از حوادث مانند باد، طوفان، اتفاقات و تصادفات است و نوع دوم به خاموشی گفته می‌شود که بر اثر تعمیرات، سرویس و توسعه شبکه رخ می‌دهد.

وی افزود: امروز با فراهم کردن تجهیزات و ماشین‌آلات به روش کار با خط گرم، می‌توان سالانه از خاموشی‌های زیادی که برای مشترکان اعمال می‌شود جلوگیری کرد و میلیاردها ریال به اقتصاد کشور کمک کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در استان خراسان جنوبی 9 گروه خط گرم فرمان از راه دور در حال انجام خدمات هستند که در بعضی از این گروه‌ها تعمیرات شبکه بدون قطع برق انجام می‌شود.

وی با اشاره به 16 همایش سالانه ایمنی در شرکت توزیع برق خراسان جنوبی افزود: در این همایش از 25نفر از مدیران ،کارشناسان وکارکنان نمونه ایمنی تقدیر شد

منصوریان بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش ضمن تأکید بر رعایت مسائل ایمنی و ارائه مقالات و سخنرانی هایی در خصوص مسائل ایمنی و تقدیر از کارگران و همکارانی است که طی یک سال گذشته مسائل ایمنی را به بهترین شکل ممکن رعایت کردند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه این همایش هرساله در ایام سالروز صنعت برق برگزار می شود تصریح کرد: در این همایش مقالاتی در خصوص رعایت مسائل ایمنی از اوایل اسفندماه اعلام شد و مقالاتی توسط همکاران ما به دبیرخانه ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا این مقالات ممیزی می شود و مقالات برتر انتخاب و از بین آنان 2 تا 3 مقاله برتر در این همایش ارائه می شودمابقی مقالات به صورت سی دی وکتابچه درآمده و برای همکاران ارسال می شود.

معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال 24 مقاله به دبیرخانه ارسال شدیادآور شد: از این تعداد 19 مقاله برای چاپ انتخاب شدند و 2 مقاله نیز برای ارائه در همایش ایمنی انتخاب شد.

منصوریان از برگزاری نمایشگاه جنبی درکنار این همایش خبرداد و اظهار داشت:در این نمایشگاه دستاوردهای همکاران در زمینه اجرای 5S برای همکاران شهرستانی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود:در این نمایشگاه جنبی، مولدین اضطراری خودروهای اصلاح شده عملیات و اتفاقات، تجهیزات کارخانه با خط گرم، بالابرهایی با بوم عایق  به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال قرار گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار