استاندار خراسان جنوبی شغل معلمی را وظیفه ای خطیر، حساس و مهم ارزیابی کرد گفت: آینده تعلیم و تربیت کشور به تلاش و مجاهدت معلمان و فرهنگیان عزیز بستگی دارد.
کد خبر: ۴۱۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 06 May 2017
سیدعلی اکبر پرویزی، ظهر امروز در مراسم تقدیر از اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم،  به خدمات دولت تدبیر و امید در زمینه آموزش و پرورش و توسعه آموزش عالی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خراسان جنوبی با دارا بودن 50 هزار نفر دانشجو، جزو استان های دانشگاهی و فرهنگی کشور محسوب می شود.

وی شغل معلمی را وظیفه ای خطیر، حساس و مهم ارزیابی کرد و افزود: باید از حیث تجهیزات و امکانات آموزشی، اقدامات بیشتری صورت گیرد تا شاهد رشد کمی و کیفی آموزش در سطوح مختلف باشیم.

استاندارخراسان جنوبی، ارتقای سطح کیفی آموزش در خراسان جنوبی را مورد تاکید قرار داد وافزود: در سال های اخیر در زمینه افزایش رشته های تحصیلی نیز این استان جهش قابل توجهی داشته است.

پرویزی، توسعه اجتماعی و اقتصادی را منوط به توسعه آموزش عالی دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا زمینه های نگهداشت نخبگان و صاحب نظران در استان بیش از پیش فراهم شود.

وی به نقش اساتید دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروهای آینده آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در 38 سال اخیر ، دولت های مختلف در زمینه ارتقای سطح خدمات کمی و کیفی اساتید ، معلمین و فرهنگیان عزیز تلاش کرده اند اما هنوز هم مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.

در این مراسم تعدادی از اساتید نمونه دانشگاه فرهنگیان استان با حضور استاندار خراسان جنوبی مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار