فرماندار شهرستان بشرویه از مسئولان خواست تا تمام تلاش خود را برای حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای در انتخابات پیش رو به کارگیرند.
کد خبر: ۴۱۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 06 May 2017
علیرضا زمان زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اشتغال را مهم ترین دغدغه مسئولان و به ویژه مقام معظم رهبری دانست و افزود: همه ما مسئولان بایستی برای رفع معضل بیکاری تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در راستای این امر طرح های توانمندسازی روستاها را دنبال می کنیم بطوری که در برخی روستاها اماکنی ساخته شده و بلااستفاده مانده است اما با مدیریت لازم می توان با بهره گیری از همین فضاها زمینه معیشت روستاییان در روستاها را انجام داد.

زمان زاده در خصوص بحث استخرشنای شهرستان بشرویه نیز گفت: در پروژه استخرشنای بشرویه بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری است اما به شرط آنکه پروژه به صورت صفر درصد به وی واگذار گردد که مشکلاتی در راستای اجرای این امر وجود دارد که خواستاریم تا حداقل مدیریت تکمیل پروژه را به شهرستان واگذار کنند.

فرماندار شهرستان بشرویه مهم ترین موضوع جلسه شورای اداری را بحث انتخابات پیش رو مطرح کرد و افزود: درحال حاضر هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای نگهبان همدل و همراه برای برگزاری انتخابات پرشور کمک می کنند.

زمان زاده همچنین از انتخاب شایسته اعضای هیئت نظارت شهرستان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: در بحث امکانات، برابر قانون تمام دستگاه های دولتی وظیفه دارند که تمام امکانات و نیروهای خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار قرار دهند.

فرماندار بشرویه تاکید کرد: از هیچ مدیری پذیرفته نیست که قصوری در برگزاری انتخابات داشته باشد و برابر قانون در زمان برگزاری انتخابات اگر درخواستی از دستگاهی باشد بایستی همکاری لازم را انجام دهند.

وی گفت: قانون گذار در بحث تبلیغات انتخابات تاکید کرده مسئولان تحت هیچ شرایطی نمی توانند له یا علیه کاندیدایی اقدام کرده و در این راستا از امکانات دولتی استفاده نمایند.

زمان زاده بیان کرد: حضور حداکثری ما در انتخابات علاوه بر اینکه جز واجبات است امری ضروری ست چرا که اگر دشمن احساس پیدا کند مردم نسبت به انتخابات قبل حضور کمتری داشته اند برنامه و توطئه ای را در پیش خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان بشرویه از مسئولان خواست تا برای حضور حداکثری از همه امکانات و توان خود استفاده نمایید اما برای تبیلغ کاندیداها چه ریاست جمهوری و چه شورای اسلامی اقدامی نکنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار