معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۴۲۹ گروه و کانال انتخاباتی در سامانه ساماندهی خراسان جنوبی ثبت نام شده اند.
کد خبر: ۴۱۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 07 May 2017
مصطفی شفائی ظهر شنبه در کارگاه آموزشی جرائم و تخلفات انتخاباتی بیان کرد: گروه ها و کانال های انتخاباتی که بالای پنج هزار نفر عضو دارند٬ باید در سامانه ساماندهی ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون ۴۲۹ گروه و کانال در خراسان جنوبی در سامانه ساماندهی ثبت نام کرده اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی هم در این کارگاه بیان کرد: رقابت های انتخاباتی باید در چهارچوب نظام صورت گیرد.

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا با تاکید بر پایبندی بر خط امام و رهبری در ایام انتخابات بیان کرد: صادقانه عمل کردن و پایبندی به عقاید اسلامی از دیگر بایدهایی است که باید در ایام انتخابات رعایت شود.

وی تاکید کرد: انتخابات باید جولانگاهی برای یاس و ناامیدی دشمن باشد و این امر باید مورد توجه همه قرار گیرد.

حجت الاسلام وحدانی نیا بیان کرد: باور ما بر این است که اگر کاندیدایی برای قرب الهی به میدان آمده باشد، چه رای بیاورد و چه نیاورد٬ برنده است.

وی با بیان اینکه تخریب به نشانه حمایت از کاندید خاص زیبنده نیست٬ اظهار کرد: همچنین سواستقاده از اموال بیت المال برای تبلیغات شایسته نیست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی با اشاره به جرائم و تخلفات رسانه ها در انتخابات بیان کرد: انتشار هرگونه محتوا به منظور تشویق مردم در تخریب و کاهش حضور در پای صندوق های رای جرم است.

وی ادامه داد: ادعای غیرواقعی مبنی بر توقف انتخابات٬ انتشار نتایج نظرسنجی کاذب و استفاده غیرمجاز از سایت ها و وبلاگ های دولتی به منظور تبلیغ له یا علیه نامزدها جرم است.

حجت الاسلام وحدانی نیا بیان کرد: جعل اوراق تعرفه٬ رای دادن بیش از یک بار و تقلب در رای گیری و شمارش آرا جرم محسوب می شود.

وی اظهار کرد: همچنین انشار هرگونه محتوا به عنوان رعب و وحشت به هنگام رای دادن و استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص برای تبلیغ انتخابات جرم محسوب می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار