امام جمعه بشرویه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی برای کمرنگ کردن حضور ملت در پای صندوق های رای برنامه ریزی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۱۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 07 May 2017
حجت الاسلام محمد شمس الدین در همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان بشرویه بیان کرد: کارگرانی که در عرصه تولید و فعالیت، چرخ کار و تولید را می‌چرخانند، کلیدهای اصلی تحقق شعار سال هستند.

وی نیز در ادامه به جامعه کارگری و بازماندگان معدن آزادشهر تسلیت گفت.

امام جمعه شهرستان بشرویه با بیان اینکه در آیات و روایات فراوان به جایگاه کارگران اشاره شده گفت: خداوند متعال بر کسب رزق و روزی حلال تاکید کرده و کارگران زحمتکش نیز در این راستا تلاش بسیاری دارند.

وی افزود: ارزش تلاش و کار کارگر بدین صورت است که گفته شده هر قطره از عرق کارگران ارزشی همچون خون شهدا دارد لذا بایستی ما نیز برای تلاش آنان ارزش بسیاری قائل شویم.

امام جمعه شهرستان بشرویه با بیان اینکه امنیت و حراست در هر کار و حرفه تولیدی بسیار حائز اهمیت است، گفت: باید بازرسان و کارشناسان حتما در جهت ایمن سازی محیط فعالیت کارگران تلاش کنند.

حجت الاسلام شمس الدین همچنین به حماسه بزرگ انتخابات در پایان اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و افزود: ملت ایران با هر سلیقه ای باید در این انتخابات شرکت کنند، چراکه دشمنان داخلی و خارجی برای کمرنگ کردن حضور ملت در پای صندوق های رای در تلاش هستند.

وی عنوان کرد: مردم ایران با درایت و هوشیاری و نیز حضور حداکثری بایستی حماسه ای بزرگ بیافرینند.

علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه هم ضمن تسلیت کارگران درگذشته در حادثه معدن آزادشهر به خانواده آنها تسلیت گفت.

وی در خصوص مقام و جایگاه کارگران در جامعه بیان کرد: ارزش کارگران و کار آنها به قدری والاست که پیامبر نیز فرموده‌اند بر دستان کارگران بوسه می‌زنم.

زمان زاده افزود: ما نیز بایستی در جامعه امروز قدردان زحمات این قشر زحمتکش باشیم.

فرماندار شهرستان بشرویه اظهار داشت: کارگران افرادی موثر در زمینه تولید هستند که با فعالیت و کوشش خود در راستای تولید محصولات نقش آفرینی می‌کنند.

وی در جمع کارگران از آنان خواست تا با حضور پرشور خود در این انتخابات، حماسه ای بزرگ را رقم زنند.

فرماندار شهرستان بشرویه همچنین از کارفرمایان و سرمایه گذاران در بخش تولید نیز تقدیر کرد و خواستار افزایش همکاری در زمینه اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار