جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه باید با حضور در پای صندوق‌های رأی جلوی یاوه‌گویی دشمنان را بگیریم، گفت: اگر در صحنه سیاسی انتخابات کشور حضور پیدا نکنیم بهانه دست دشمنان قسم خورده نظام می‌دهیم.
کد خبر: ۴۱۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 07 May 2017
حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی ‌ظهر امروز در همایش سیاسی یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: صداقت و راستی نخستین شاخص ضروری رئیس جمهور اصلح برای ملت ایران است.

وی افزود: متاسفانه در مناظره‌ها برخی کاندیداها یکدیگر را تخریب می‌کنند که ما هم براین امر راضی نیستیم چون باید خویشتن‌دار و صادق باشند و کاندیدای اصلح باید اعتقاد به اسلام و به اصول و پایه‌های دینی داشته باشد و عامل به آن باشند.

جانشین سازمان عقید‌تی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: متدین بودن یکی از ویژگی‌های فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری است و کاندیدای اصلح باید با تجربه باشد و توانایی مدیریت کشور را داشته باشد.

محمدحسنی افزود: امروز دشمنان به دنبال این هستند تا بگویند در ایران مشروعیت سیاسی وجود ندارد و به همین  دلیل شرکت و حضور در انتخابات برای همه مردم واجب ملی و دینی است.

حضور در پای صندوق رأی جلوگیری از یاوه‌گویی دشمن است

وی با بیان اینکه باید با حضور در پای صندوق‌های رأی جلوی یاوه‌گویی دشمنان را بگیریم اظهار داشت: اگر در صحنه سیاسی انتخابات کشور حضور پیدا نکنیم بهانه  دست دشمنان قسم خورده نظام می‌دهیم و کشور دچار بحران می‌شود.

جانشین سازمان عقید‌تی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخاب فرد اصلح کار ساده‌ای نیست اما حواسمان باشد نباید به هر کسی رأی دهیم و اصالت خانوادگی یکی از شاخصه‌های مهم برای ریاست جمهوری است.

فاصله طبقاتی رئیس جمهور با مردم نباید زیاد باشد

وی ولایت‌پذیری را از دیگر شاخص‌های مهم ریاست جمهوری اصلح دانست و اظهار داشت: فرد اصلح باید درد آشنا باشد و فاصله طبقاتی او با مردم به گونه‌ای نباشد که نتواند درد مردم را درک کند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر نتوانستیم کاندیدای اصلح را بشناسیم بهترین راه شناخت و تحقیق است و این شناخت از کارنامه و مناظره کاندیدا مشخص می‌شود که اگر این امر حاصل نشد مردم از افرادی که مطلع و قابل اعتماد و صادق هستند پرس و جو کنند.

عدم شرکت در انتخابات به معنای راه باز کردن برای نفوذ دشمن است

وی بیان کرد: عدم شرکت در انتخابات به معنای راه بازکردن برای نفوذ استعمار است و هر 6 نفر مطرح شده برای ریاست جمهوری انسان‌های صالحی هستند اما باید از میان این انسان‌های صالح، فردی اصلح برای سکانداری قوه مجریه کشور انتخاب شود.

جانشین سازمان عقدیتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در عرصه انتخابات نباید هیچ فرد ایرانی واجد شرایط در میدان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی غیبت داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار