فرماندار درمیان گفت: برای انتخابات شورای شهر و روستا ۱۱۸ صندوق اخذ رای و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز ۷۰ صندوق اخذ رای در شهرستان درمیان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۱۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 07 May 2017
محمدبشیری‌زاده شامگاه شنبه در نشست توجیهی داوطلبان عضویت در شورای شهر در شهرستان درمیان اظهار داشت: داوطلبان باید در سخنرانی‌های خود قانون را مدنظر گرفته و با وظایف شوراها آشنایی داشته باشند چرا که برخی از داوطلبان قول‌هایی می‌دهند که از وظایف شوراها خارج است.

وی بر آغاز تبلیغات در زمان قانونی تاکید کرد و از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان خواست در چهارچوب نظام، رقابت انتخاباتی داشته و به قانون اساسی و خط امام پایبند باشند و با کرامت رفتار کنند. 

فرماندار درمیان ادامه داد: داوطلبان در میدان سیاست صادقانه عمل کنند و از انتخابات برای ناامیدی دشمن بهره گیرند و سعی کنند بر سرخدمت، رقابت و انصاف را رعایت کنند.

بشیری‌زاده خاطرنشان کرد: برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 118 صندوق اخذ رای و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز 70 صندوق اخذ رای در شهرستان درمیان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه 70 شعبه اخذ رای در شهرستان فعالیت خواهند داشت گفت: از این تعداد 12 شعبه شهری و 58 شعبه روستایی است.

فرماندار درمیان حضور گسترده مردم در انتخابات را یک عامل مهم در مصونیت نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: حضور پرشور شما داوطلبان در عرصه انتخابات نیز می‌تواند سهم به‌سزایی در حضور گسترده مردم داشته باشد.

بشیری‌زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات گفت : همه کسانی که در انتخابات حضور یافته و احساس تکلیف کرده‌اند و در خلق یک حماسه سیاسی سهیم شده‌اند برنده‌اند و این بزرگترین افتخار برای کاندیداهای شورای شهر و روستا است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار