نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اصل اسلام یک فرهنگ برای نجات انسان است گفت: دشمن با واژه‌هایی مانند آزادی و شادی جوانان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند و مهم‌ترین آسیبی که بعد از انقلاب بر کشور وارد شد در زمینه علم بود.
کد خبر: ۴۲۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 08 May 2017
آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهار داشت: عملی که همراه با طهارت نفس نباشد مانند علم ابلیس است.

وی افزود: انسان اگر در درون نفسی پاک داشته باشد در تحقیقات علمی، دینی و فلسفی مانند استاد مطهری موفق می‌شود چون علم مطهری همراه با طهارت نفس بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اصل اسلام یک فرهنگ برای نجات انسان است که با توجه به اینکه موضوع جنگی که هدفش جهاد در راه خدا است برای این بود که دلایل دینی، الهی عقلی و شرعی را به انسان برساند.

عبادی افزود: متاسفانه امروز دشمن با واژه‌ها و کلماتی به عنوان آزادی و شادی نوجوانان و جوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و جوانان بدون دلیل آنها را می‌پذیرند.

وی بیان کرد: انقلاب ما انفجار نور بود اما مهم‌ترین آسیبی که بعد از انقلاب بر ما وارد شد در زمینه علم بود و عوامل نفوذی جامعه را به گونه‌ای پیش می‌برند که بر اساس شعار و تحرکات ذهنی سرنوشت تعیین می‌کنند اما از حکم شرع و عقل بی خبر هستند که این امر درست نقطه مقابل  ارزش‌های انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ترس مربوط به افرادی است که ایمان ندارند و چون در ظلماتی هستند که نمی‌دانند چه بر سرشان می‌آید هدفشان مشخص نیستو از طرفی ترس در جاهای سرنوشت ساز و مبهم خود را نشان می‌دهد.

عبادی با بیان اینکه قرآن همیشه توصیه بر حق دارد افزود: باید حقانیت حق معلوم شود و بعد پای آن ایستادگی کرد چراکه ایستادگی در پای حق ارزشمند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیرجند نیز در این جلسه اظهار داشت: معاونت عقیدتی سیاسی سپاه در طول سال برنامه‌های متنوعی را برای تعمق هر چه بیشتر معنویت دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام اشراقی افزود: برگزاری جلسات اخلاق در روزهای هفته، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن، برگزاری دوره آموزش تشکیل خانواده، برگزاری دوره‌های تربیت آموزشیار قرآن و ارزیابی قرآن و نماز منتخبان ورود به سپاه از دیگر برنامه‌هایی است که در طول سال توسط معاونت عقیدتی سیاسی در سپاه دنبال می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار