رئیس حوزه هنری استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیان مسائل و معظلات اجتماعی به زبان هنر در دستور کار حوزه هنری قرار دارد گفت: نمایشگاه کاریکاتور عدالت اجتماعی با ۳۰ اثر برتر از ۱۵ هنرمند امروز در بیرجند گشایش یافت.
کد خبر: ۴۲۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 08 May 2017
ظهر امروز نمایشگاه کاریکاتور عدالت اجتماعی با حضور مسئولان و قائم مقام بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی و سیدکاظم علوی مشاور عالی بنیاد افتتاح شد.

مجید کریمیان در این مراسم اظهار داشت: عدالت اجتماعی یکی از مهمترین اهداف انقلاب است که با ظهور حضرت حجت‌ابن الحسن (عج) در جهان محقق می‌شود.

وی افزود: بیان مسائل و معظلات اجتماعی به زبان هنر در دستور کار حوزه هنری قرار دارد و موضوعات اجتماعی با زبان طنز و کاریکاتور بدون تردید تاثیر خوبی در جامعه خواهد داشت چون  مخاطب با موضوعات اجتماعی در قالبی متفاوت ارتباط بهتری برقرار می‌کند.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: امیداریم بتوانیم با برپایی این نمایشگاه گامی مثبت برای آگاهی بخشی جامعه در ارتباط با مباحث اجتماعی برداریم.

کریمیان افزود: این نمایشگاه از 17 الی 21 اردیبهشت ماه هر روز صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 17 الی 19  در محل نگارخانه سینما بهمن دایر است.

وی بیان کرد: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع عدالت اجتماعی در تحقق ظهور و با هدف مجسم سازی عدالت اجتماعی به زبان هنر برپا شده که در این نمایشگاه 30 اثر برتر از 15 هنرمند آذربایجان شرقی به نمایش گذاشته شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار