فرماندار قاینات گفت: کاندیداها از ورود به برخی مسائل از جمله موضوعات قومی و مذهبی، موضوع تقسیمات کشوری، مباحث تفرقه انگیز، حوزه آب، قنوات و چاه‌های کشاورزی پرهیز کنند.
کد خبر: ۴۲۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 09 May 2017
بهمن کهن ترابی در جلسه هماهنگی کاندیداها و مسئولان ستادهای انتخاباتی شهر قاین اظهار داشت: این موضوعات با کار کارشناسی قابل پیگیری است و هرگونه قولی در این موارد که در اختیار شما نیست سبب ایجاد تنش می‌شود.

فرماندار قاینات بیان کرد: تنها مسیری که قانون اساسی بر آن صحه گذاشته انتخابات است که برای اصلاح امور، ایجاد تغییر و آینده بهتر است.

 وی گفت: انتخابات تنها مسیری است که می توانیم آینده روستا، شهر، استان و کشور را رقم بزنیم پس باید ما مجریان انتخابات در چارچوب قانون به گونه‌ای عمل کنیم تا اهمیت آن برای مردم مشهود باشد.

کهن‌ترابی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: یکی از راه‌های حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای و یا استفاده ابزاری از انتخابات و یا تحت فشار قرار دادن مردم است تا مشارکت مردم در انتخابات ضعیف باشد.

وی افزود: نیاز است به جهت خنثی کردن اهداف دشمنان در بحث مشارکت حداکثری، زمینه و بستر را به گونه‌ای آماده کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار قاینات تصریح کرد: باید با حفظ بی‌طرفی و انجام وظیفه در چارچوب قانون در مردم این اعتماد را ایجاد کنیم که انتخابات در فضایی امن و براساس قانون انجام خواهد شد و وظیفه ما حفظ و صیانت آرا مردم خواهد بود و نتیجه انتخابات همان خواهد شد که مردم تصمیم می گیرند و در صندوق ها خواهند انداخت.

کهن‌ترابی با بیان اینکه رقابت مثبت خیلی خوب است گفت: انتخابات باعث شور و هیجان و افزایش آگاهی عمومی مردم می‌شود و باید تلاش کنیم فواید انتخابات برای مردم پررنگ‌تر شود و از ایجاد دلهره و هیجان کاذب جلوگیری شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار