مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی از حضور ۶۷۰ نجاتگر در استان خبر داد و گفت: نخستین اقدام‌ها برای راه‌اندازی آشیانه بالگرد در استان خراسان جنوبی انجام شده است و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 10 May 2017
جواد خامسان در مراسم تجلیل جوانان برگزیده پست‌های ایمنی و سلامت امدادگران برتر طرح ملی امداد و نجات اظهار داشت: 22 پایگاه امداد و نجات در خراسان جنوبی فعال است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 670 نفر نجاتگر در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی فعال هستند افزود: در تمامی استان‌های کشور تیم‌های واکنش سریع تشکیل شده است و هر لحظه آماده امداد رسانی به هموطنان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته با همکاری استانداری بودجه‌ای در اختیار هلال احمر استان قرار گرفت و نخستین اقدام‌ها برای راه‌اندازی آشیانه بالگرد در خراسان جنوبی انجام شد.

خامسان از استخدام 40 نفر از جوانان برای نسختین بار در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: تا دو هفته دیگر این افراد مشغول به‌کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی آشیانه بالگرد در استان آغاز خواهد شد افزود: عملیات اجرایی دو پایگاه امداد و نجات مزینی بیرجند و چاهداشتی نهبندان آغاز شده و امیدارویم این پایگاه‌ها به‌زودی به اتمام برسد همچنین دو ایستگاه ارتباطات رادیویی جمعیت هلال احمر سال گذشته تقویت و تجهیز شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود بودجه تلاش شده است تا در هلال احمر خراسان جنوبی هیچ کاری بر روی زمین باقی نماند.

خامسان اظهار داشت: در شهرستان‌های طبس و کوه‌های الوند پوشش مخابراتی به 100 درصد رسیده و یگان‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر از پوشش مخابراتی برخوردار هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار