رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شعب رای‌گیری انتخابات شورای شهر بیرجند گفت: آموزش تخصصی و عمومی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در کمترین زمان ممکن و بهترین نتیجه حاصل شود.
کد خبر: ۴۲۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 10 May 2017
محمد حسینی  عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تلاش همه مجریان انتخابات فراهم آوردن شرایطی است که انتخابات به بهترین وجهی برگزار شود.

وی  گفت: برای اینکه این خواسته رهبری عملی گردد، طبیعتاً شورو هیاهوی انتخاباتی ایجاد خواهد شد، ازاین رو دقت گردد قوانین و ضوابط خصوصاً در فضای مجازی رعایت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان  خراسان جنوبی با اشاره به فرصت جدیدی که فضای مجازی در اختیار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داده است بیان کرد: فضای مجازی هم فرصت جدیدی است و هم تهدیدات جدیدی را به همراه دارد، پس ضروری است تهدیدات با تدابیر پیش بینی شده از بین بروند و فرصت های پیش رو تقویت شوند.

حسینی اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شعب رای گیری انتخابات شورای شهر بیرجند، تصریح کرد: موضوعی که در این زمینه اهمیت دارد، آموزش تخصصی و عمومی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک است تا در کمترین زمان ممکن، بهترین نتیجه حاصل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: موضوعاتی از قبیل اطلاع رسانی و بحث خبر، تدارکات، حقوقی و امنیت با محوریت و برنامه ریزی هیات های اجرایی شهرستان ها انجام گیرد.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از همه شهرداریهای سطح استان خواست تا همکاری لازم با مجریان برگزاری انتخابات در بحث تامین وسیله نقلیه را داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار