با حضور مسئولانی استانی و مردم استان خراسان جنوبی مراسم هفتمین روز درگذشت کارگران معدن یورت آزادشهر استان گلستان در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 10 May 2017
حجت‌الاسلام حسینی شامگاه سه‌شنبه در مراسم هفتمین روز درگذشت کارگران معدن یورت آزادشهر استان گلستان که در محل هیئت ابوالفضلی بیرجند برگزار شد اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) در مواجعه با کارگران زحمتکش می‌فرمایند "دست کارگران زحمتگ کش بوسیدنی است و این دستان ابداً به آتش جهنم نزدیک نمی‌شود".

وی با اشاره به اینکه تلاش برای کسب روزی هلال ثواب آن همانند جهاد در راه خدا است افزود: در روایات بیان می‌شود کسی که فقط در مسیر کسب روزی حلال زحمت بکشد همانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند و حالا کسی که راه کسب روزی حلال جان خود را از دست بدهد نیز ثواب و اجرا آن مشخص است و کارگران سختکوش معدن زمستان یورت گلستان چون مسیرشان کسب روزی حلال بوده است و در این مسیر دچار حادثه شده‌اند ثواب و پاداش آنها نزد خداوند مشخص است.

امام جمعه درمیان تصریح کرد: امروز در کشور با معضل فرهنگی روبه‌رو هستیم که فرهنگ کار در بین ما وجود ندارد و دوست داریم سر کار برویم اما دوست نداریم کار کنیم و تا فکر و فرهنگ این باشد امور درست نمی‌شود.

حسینی با اشاره به مسأله انتخابات بیان کرد: 29 اردیبهشت ماه با یک انتخاب سرنوشت‌ساز روبه‌رو هستیم که پس از رقابت‌ها یک فرد به عنوان فرد برتر انتخاب می‌شود و همان گونه مقام معظم رهبری می‌فرمایند در انتخابات پیروز و شکست خورده نداریم چون پیروز واقعی مردم هستند.

امام جمعه شهرستان درمیان تصریح کرد: انتخابات ارمغان خون شهدا و مردم است چون شهدا در این راه جان دادند تا حق انتخاب با مردم باشد.

حسینی بیان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید دارند همه باید با هم باشیم تا دشمن از این اتحاد بترسد و مهم نیست چه کسی رأی بیاورد چون همه نامزدها افرادی صالحی هستند که توسط شورای نگهبان انتخاب شده‌اند و مردم باید از بین اینها فرد خوب‌تر و با برنامه بهتر را انتخاب کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار