معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بااشاره به تخلفات انتخاباتی گفت: بیشترین تخلفات شناسایی شده در زمینه سوء استفاده از بیت المال در تبلیغات بوده است.
کد خبر: ۴۲۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 13 May 2017
حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا صبح شنبه در سومین ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به هفته پایانی تبلیغات انتخابات، شور و نشاط در سطح استان بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشاتی از نظارت، اطلاعات و پلیس فتای استانی به ما واصل شده است، گفت: امید است طی روزهای پایانی شاهد تخلف خاصی در استان نباشیم.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به برپایی ستادهای انتخاباتی در حاشیه خیابان های اصلی شهر بیان کرد: این امر باعث ایجاد ترافیک سنگین در خیابان شده و نیازمند مدیریت و جا به جایی است.

وی با بیان اینکه تعطیل کردن ستادهای انتخاباتی مناسب نیست، تاکید کرد: باید به این ستادها هشدارهای لازم داده و مدیریت شود.

حجت الاسلام وحدانی نیا بیان کرد: تاکنون با روسای ستادهای انتخاباتی جلساتی گرفته شده و باید ها و نبایدهای انتخاباتی به آن ها داده شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی تاکید کرد: باید اصل اخلاق مداری در ایام انتخابات مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی اظهار کرد: توهین و تخریب در فضای مجازی و حقیقی زیبنده نیست.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به برخی تجمعات خیابانی اظهار کرد: نباید به این تجمع ها مجوز داده شود.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی بیان کرد: بیشترین تخلفات شناسایی شده در زمینه سوء استفاده از بیت المال در تبلیغات بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین برخی از مسئولان به بهانه سرکشی از ستادها، رفتارهایی انجام داده که نشان دهنده این است که قصدشان صرفا سرکشی نبوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار