استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کسی که عرضه کار کردن ندارد و نمی‌تواند کاری انجام دهد چرا در جامعه مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد گفت: دشمن تلاش دارد تا از مسیر فحشا، بی‌بند و باری و بی‌حیایی جامعه اسلامی را نابود کند.
کد خبر: ۴۲۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 13 May 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری ظهر امروز در جشن روز نیمه شعبان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند از مسیر فحشا، بی‌بندو باری و بی‌حیایی جامعه اسلامی را نابود کنند.

وی افزود: فضای مجازی امروز خانواده‌ها را متلاشی می‌کند و یکی از رموز متلاشی شدن جامعه متلاشی شدن خانواده در جامعه است.

کارشناس مذهبی و استاد دانشگاه گفت: فتنه آینده، فتنه کف خیابان و آتش زدن سطل زباله نخواهد بود زیرا برخی در این فتنه می‌خواهند به مردم بگویند جمهوری اسلامی ایران 40 سال توان خوشبخت کردن مردم را ندارد.

میرباقری افزود: فتنه بزرگ این است که به جوانان بگویند هر سال وضعیت اقتصادی بدتر از گذشته می‌شود و باید نظام اسلامی تغییر کند در حالی افراد که در جامعه مسئولیت برعهده دارند، عرضه نداشته و نمی‌توانند کارها را به درستی انجام دهند.

وی بیان داشت: چطور می‌توانیم به دانش هسته‌ای برسیم اما نمی‌توانیم موتور خودروی کم مصرفی را تولید کنیم این امر نشان می‌دهد که ما نخواستیم کاری را انجام دهیم و تفکری که بگوید، ما نمی‌توانیم فرهنگ، سیاست، اقتصاد جامعه را نابود می‌کند.

کارشناس مذهبی گفت: کسی که عرضه کار کردن ندارد و می‌داند که نمی‌تواند کاری را انجام دهد، چرا آن کار را بر عهده می‌گیرد، که این همان مصداق بارز بی‌تقوایی است.

میرباقری افزود: اگر جامعه دارای تجهیزات قوی داشته اما اراده‌ای پولادین نداشته باشد تا دلهای جامعه با خدا ارتباط برقرار کند، آن جامعه نمی‌تواند کاری انجام دهد و جامعه امروز با چالش معنویت روبه‌رو است و جامعه ما امروز آلوده گناهانی است که جز استغفار راه برگشتی ندارد.

وی بیان داشت: برخی از افرادی که امروز باید راه را به آنها نشان دهیم راهبری جامعه را می‌کنند که این نشان می‌دهد گرد و غبار گناه در جامعه چشم ها را می‌بندد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار