جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حفظ وحدت در زیر چتر ولایت فقیه و اطاعت عملی از فرامین ایشان لازم و ضروری است و هر چه فرمایشات معظم له در جامعه اجرایی‌تر شود به اهداف مقدس انقلاب اسلامی نیز نزدیک‌تر می‌شویم.
کد خبر: ۴۲۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 13 May 2017
حسین رضایی در جلسه برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد اظهار داشت: در تشریح اهداف برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) سه عامل احیای مبانی و اصول فکری حضرت امام خمینی (ره) به عنوان راهبرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ ترویج، تعمیق و توسعه اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) به عنوان مسیر آینده انقلاب اسلامی و تبیین شخصیت فکری و عملی حضرت امام خمینی (ره) و معرفی به فرانسل انقلاب اسلامی مهم است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: ولایت فقیه ارزنده‌ترین یادگار امام راحل است و ضرورت دارد  برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی آن که ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت امام عصر (عج) است حفظ وحدت در زیر چتر ولایت فقیه و اطاعت عملی از فرامین ایشان لازم و ضروری است و هر چه فرمایشات معظم له در جامعه اجرایی‌تر شود به اهداف مقدس انقلاب اسلامی  نیز نزدیک‌تر می‌شویم.

وی بر لزوم زنده نگهداشتن قیام تاریخ‌ ساز یوم الله 15 خرداد سال 1342 به عنوان مبدأ نهضت اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:  برای ادامه مسیر انقلاب نیز به مجاهدت و جانفشانی بیشتر و صبر همراه با بصیرت نیازمندیم که به حمدالله در بین جوانان و آحاد ملت ایران بیش از پیش وجود دارد.

رضایی با اشاره به همزمانی مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ایام مبارک رمضان خواستار برگزاری باشکوه مراسم در مرکز استان و دیگر شهرهای استان شد.

 حجت‌الاسلام سلم‌آبادی معاون فرهنگی سازمان تبلغات اسلامی خراسان جنوبی نیز با تشریح مراسم سنوات گذشته با تاکید بر تبلیغات بهتر و بیشتر از ادارات خواست با توجه به بحث همزمانی ایام ارتحال با روزهای ماه مبارک رمضان از این فضا استفاده مطلوبی داشته باشند.

حجت‌الاسلام مؤمنی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم از برگزاری مراسم باشکوه مراسم گرامیداشت در روزهای 14 و 15 خرداد در آستان مقدس شهدای باقریه بیرجند و دیگر بقاع متبرکه خبر داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار