رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند از تأیید صلاحیت نهایی یک هزار و ۲۶ نفر از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 13 May 2017
به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بیرجند، علی ناصری اظهار داشت: یک هزار و 106 داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بیرجند ثبت نام کردند که از مجموع این افراد صلاحیت یک هزار و 26 نفر مورد تأیید نهایی قرار گرفت.

وی افزود: از مجموع 140 داوطلب ثبت‌نام کننده در شورای شهر بیرجند پس از بررسی نهایی، 115 نفر تایید صلاحیت و 12 نفر رد صلاحیت شدند و 13 نفر نیز انصراف دادند.

فرماندار بیرجند با اشاره به ثبت نام 966 نفر در انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی شهرستان بیرجند بیان کرد: از مجموع این افراد در نهایت 911 نفر تایید صلاحیت و 17 نفر نیز رد صلاحیت شدند و 38 نفر نیز انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند گفت:  به دلیل برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شوراهای شهر بیرجند، هر کدام از نامزدها از یک کد انتخاباتی برخوردارند و لازم است این کد در تبلیغات نامزدها درج شود تا ضمن اطلاع‌رسانی به مردم و هواداران، زمینه برگزاری نخستین تجربه انتخابات الکترونیک هموارتر شود.

ناصری در مورد زمان‌بندی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا از روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 8 صبح روز 28 اردیبهشت پایان می‌یابد و بعد از آن هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار