دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان خراسان جنوبی گفت: در سطح خراسان جنوبی بیش از یک هزار و ۱۰۰ ناظر بر روند انتخابات و به خصوص روز رأی‌گیری نظارت خواهند داشت.
کد خبر: ۴۲۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 17 May 2017
محمدرضا غیرتی صبح امروز در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار داشت: تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده است و بسیار پر شور ادامه دارد.

وی افزود: در بیرجند به عنوان مرکز استان به دلیل کثرت کاندیداها در حال حاضر 109 نفر با هم رقابت می‌کنند و 21 نفر رد صلاحیت شدند و اگر هر کدام از این کاندیداهای تأیید شده یک تخلف داشته باشد در بروز مشکل برای مردم تأثیر زیادی دارد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از تخلفات انتخاباتی که در کوچه و خیابان‌های شهر دیده می‌شود موجب نارضایتی مردم نیز شده است استفاده از پلاکاردهای بزرگ در ابعاد غیر متعارف است که این امر بر اساس قانون خلاف و از مصادیق غیرمجاز بوده و تخلف است.

غیرتی تصریح کرد: در این راستا تذکراتی داده‌ایم اما باید ستاد انتخابات نیز ورود پیدا کند و جلوی پیشرفت آنان را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با دقت نظر دستگاه‌های مربوطه و توجه نامزدهای انتخاباتی به قانون، شاهد کمتر شدن تخلفات باشیم و از افتتاح ستادهای تبلیغاتی متعدد جلوگیری شود.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا خراسان جنوبی یادآور شد: ستادهای تبلیغات انتخاباتی باید قوانین را رعایت کنند.

غیرتی به تعداد ناظران انتخاباتی اشاره کرد و اظهار داشت: در روز رأی‌گیری تلاش شده با توجه به حساسیت موضوع نظارت‌ها بیشتر شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در سطح شهر بیرجند انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و ممکن در هر شعبه تعداد صندوق‌های رأی‌گیری بیش از 4 مورد باشد و صندوق الکترونیکی بیشتر باشد نظارت‌هایی بیشتری صورت خواهد گرفت.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا خراسان جنوبی گفت: در سطح خراسان جنوبی بیش از یک هزار و 100 ناظر بر روند انتخابات و به در مورد روز رأی‌گیری نظارت خواهند داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار