دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی گفت: یک هزار و ۱۰۰ ناظر بر روند انتخابات در سطح استان نظارت خواهند داشت.
کد خبر: ۴۲۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 17 May 2017
محمدرضا غیرتی پیش از ظهر سه شنبه در چهارمین ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۹ نفر کاندیدای شورای شهر در مرکز استان در حال رقابت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به کثرت نامزدهای انتخاباتی اگر هر یک تنها یک تخلف کوچک نیز داشته باشد در بین مردم این تخلفات قابل لمس خواهد بود.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی با بیان اینکه استفاده از پلاکاردهای با ابعاد غیر متعارف یکی از تخلفات بسیار گسترده نامزدها در سطح شهر است، افزود: دیوارنویسی، راه انداختن کارناوال و استفاده از بلندگو در خارج از ستاد خلاف قانون است.

وی با اشاره به اینکه هر نامزد انتخابات در حوزه شورای  شهر می تواند در هر منطقه شهرداری تنها یک ستاد انتخاباتی داشته باشد، گفت: باید از ایجاد ستادهای اضافه در سطح شهر جلوگیری شود.

غیرتی با بیان اینکه قطعا نظارت ها در روز رای گیری بیشتر خواهد شد، بیان کرد: تعداد یک هزار و ۱۰۰ ناظر بر روند انتخابات در سطح استان نظارت خواهند داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار