فرماندار شهرستان بشرویه گفت: مشارکت کاندیداها نسبت به دور گذشته ۳ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۲۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 17 May 2017
علیرضا زمان زاده پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: از زمان ابلاغ دستور شروع کار برای فعالیت انتخابات، کار خود را آغاز کرده‌ایم و هم اکنون می‌توان گفت اکثر اقدامات لازم را در خصوص این انتخابات پیش رو انجام داده‌ایم.

وی گفت: درحال حاضر شعب اخذ رأی را مشخص کرده‌ایم و امسال ۳۵ شعبه اخذ رأی در بشرویه وجود خواهد داشت که نسبت به دوره گذشته سه شعبه افزایش یافته است.

به گفته وی از مجموع شعب اخذ رای شهرستان تعداد ۱۵ شعبه سیار و ۲۰ شعبه ثابت خواهد بود.

زمان زاده افزود: به جهت صرفه جویی در امکانات و نیروی انسانی در تعدادی از روستاها شعب سیار وجود دارد و حتی یک شعبه سیار ممکن است سه روستای نزدیک به هم را پوشش دهد.

فرماندار شهرستان بشرویه اظهار داشت: در انتخابات پیش رو ۷۶ صندوق اخذ رأی خواهیم داشت که در بشرویه ۲۲ صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و ۲۴ صندوق برای انتخابات شوراها خواهد بود.

وی ادامه داد: در بخش ارسک نیز ۱۳ صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و ۱۷ صندوق برای انتخابات شوراها وجود خواهد داشت.

وی گفت: حدود ۷۵۰ الی ۸۰۰ نفر در برگزاری انتخابات همکاری خواهند داشت و فعالیت‌هایی اعم از پشتیبانی، بازرسی، حضور در شعب و صندوق‌های رأی را برعهده دارند.

زمان زاده بیان کرد: ۷۰ دستگاه خودرو اعم سواری و اتوبوس از ادارات یا به صورت استیجاری در زمان انتخابات استفاده خواهد شد.

فرماندار شهرستان بشرویه اظهار داشت: مشارکت کاندیداها نسبت به دور گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به نقش پررنگ اصحاب رسانه گفت: امیداست تا با کمک اصحاب رسانه و خبر بتوانیم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم تا به منویات مقام معظم رهبری نیز جامه عمل بپوشانیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار