فرماندار بیرجند گفت: مجریان انتخابات باید با رعایت اصل بی طرفی، اطمینان بخشی لازم را به مردم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بدهند.
کد خبر: ۴۲۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 17 May 2017
علی ناصری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی روستایی بیان کرد: برگزاری انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی،  پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را با حضور در انتخابات نشان داده اند، افزود: برگزاری انتخابات و اتکا به آراء عمومی مردم در انتخاب مسئولان اجرایی کشور، سابقه و پیشینه ارزشمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

ناصری خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی شد و اظهار کرد: فرایند اجرایی انتخابات بر دوش مردم است و باید از توان و ظرفیت خود مردم برای برگزاری آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است، افزود: طرفی مجریان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلای شهر و روستای شهرستان بیرجند باید بر حفظ بی طرفی ها توجه کنند.

ناصری تاکید کرد: مجریان انتخابات باید با رعایت اصل بی طرفی، اطمینان بخشی لازم را به مردم برای  برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بدهند.

فرماندار بیرجند با اشاره به امکانات و تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری انتخابات پیش رو اظهار کرد: در شهرستان بیرجند ۲۰۵ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۹۲ شعبه شهری و ۱۱۳ شعبه روستایی است، افزود: همچنین ۲۸ شعبه ثابت در روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی و ۸۵ شعبه دیگر سیار خواهد بود.

ناصری ادامه داد: در شعبه های روستایی اخذ رأی، حداقل پنج نفر اعضای اجرایی شعبه اخذ رأی خواهند بود که در روستاهای پرجمعیت این تعداد می تواند به هفت نفر نیز افزایش یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار