سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: طی ایام ماه مبارک رمضان ۹۸۲ مبلغ و مبلغه در سطح استان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۴۲۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 17 May 2017
حجت الاسلام احمد رضایی ظهر سه شنبه در کمیته شئون فرهنگی خراسان جنوبی بیان کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان ۹۸۲ مبلغ و مبلغه در سطح استان فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۰ نفر بومی و ۷۳۲ نفر نیز اعزامی از حوزه های علمیه مشهد و قم هستند.

حجت الاسلام رضایی از برگزاری هزار و ۵۰۰ جلسه قرآنی طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و افزود: برگزاری کلاس های قرآنی قرائت، حفظ و مفاهیم توسط موسسه ها و خانه های قرآنی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح «با قرآن در رمضان» از دیگر برنامه های پیش بینی شده بوده که در راستای اجرای آن جلسات محوری جزء خوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن برگزار می شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در دهه سوم ماه مبارک رمضان میزبان دو قاری بین المللی، یک حافظ  و یک مجری خواهیم بود، گفت: همچنین حضور دو مفسر از حوزه علمیه قم در استان را خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان بیان کرد: تمام کتب آسمانی در این ماه پر فیض نازل شده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی در این ماه به حداقل خود می رسد، افزود: همچنین ماه مبارک رمضان، ماه تقویت تقوی  و سد بسیار محکمی در برابر عذاب های دنیوی و اخروی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار