مسئول حقوقی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: از نظر هیئت نظارت استان هیچ محدودیتی برای ایجاد ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در مناطق مختلف استان وجود ندارد.
کد خبر: ۴۲۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 17 May 2017
حسین شبانی ظهر سه شنبه در چهارمین ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی  برقرار کردن امنیت انتخاباتی است و تا کنون نیروی انتظامی استان به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل کرده و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه از نظر هیئت نظارت استان هیچ محدودیتی برای ایجاد ستاد در هیچ مکانی وجود ندارد، افزود: هواداران کاندیداها می توانند در هر مکانی که بخواهند ستاد ایجاد کنند.

وی بیان کرد: اگر بخش نامه و مصوبه ای برای برپا نشدن ستادهای انتخاباتی در برخی مناطق وجود دارد باید برای تمام کاندیداها این مهم اجرا شود تا برچسب طرفداری از کاندیدای خاص به مجریان انتخابات زده نشود.

شبانی بر تعامل تمام مسئولان برای برگزاری انتخابات سالم تاکید کرد و گفت: برخی به دنبال متشنج کردن فضای انتخاباتی هستند که باید این فضا رصد شود و با اراذل و اوباش که به دنبال متشنج کردن فضا هستند برخورد جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمامی ستادهای انتخاباتی باید در روز پنج شنبه تعطیل باشند، افزود: روزنامه ها و جراید نیز در روز پنج شنبه هیچ تبلیغی از هیچ کاندیدایی را نباید منتشر کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار