امام جمعه فردوس با بیان اینکه حماسه ۲۹ اردیبهشت سیاستمداران جهان را مبهوت کرد، گفت: هیچ کس حق ندارد این پیروزی ملت ایران را به نام خود ثبت کند.
کد خبر: ۴۲۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 21 May 2017
حجت الاسلام محمد رضا بابایی ضمن تشکر و قدردانی از حضور پروشور مردم در انتخابات ۹۶، اظهار داشت: حضور پروشور مردم در این انتخابات دشمنان را مایوس و دوستان را شاد کرد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری بصیر و انقلابی در این انتخابات هیچ کس جز ملت ایران پیروز نیست، بیان کرد: هیچ کس حق ندارد پیروزی ملت ایران را برای خود مصادره کند.

امام جمعه فردوس اضافه کرد: نباید در این پیروزی نقش بی بدیل مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، علما، روحانیت،  اساتید  و دانشگاهیان، کسبه و بازاریان، بسیجیان و سپاهیان، نیروهای انتظامی و سربازار گمنام امام زمان را نادیده گرفت.

بابایی عنوان داشت: اینجانب از همه ملت ایران که در این انتخابات حماسه آفریدند قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۲۹ اردیبهشت سیاست مداران جهان را مبهوت کرد، بیان داشت: حیرت دشمن از این حماسه آنقدر بود که یکی از تحلیل گران غرب می گوید: امروز سیاستمداران دنیا دموکراسی داخلی در ایران را تایید کرده و حقارت خود در برابر آیت الله خامنه ای را به تصویر کشیدند.

امام جمعه فردوس ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای یکی از زیرک ترین سیاستمداران جهان است که توانست حتی مخالفان را به تبلیغ حضور در پای صندوق های رای دعوت کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار