رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای خرداد ماه و در آستانه ماه رمضان نمایشگاه ضیافت در این استان برپا می شود .
کد خبر: ۴۲۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 22 May 2017
هاشم ولی پورمطلق عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه به توزیع چهار قلم کالای طرح تنظیم بازار در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این اقلام شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ خواهد بود. همچنین علاوه بر توزیع این اقلام در نمایشگاه، از اواسط هفته آینده کالای طرح تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی افزود: با مصوبه کمیسیون تنظیم بازار و به منظور تامین اقلام اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه ضیافت در استان برپا خواهد شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

وی  با بیان اینکه در این نمایشگاه مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم به قیمت پایین تر از بازار ارائه خواهد شد، افزود: علاوه بر این در این نمایشگاه غرفه هایی برای توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

ولی پورمطلق قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز طرح تنظیم بازار برای مصرف کننده را بین23 هزار تا 23 هزار و 500 تومان عنوان کرد و افزود: هرکیلوگرم شکر طرح تنظیم بازار نیز به قیمت 2 هزار و 855 تومان عرضه خواهد شد؛  همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده تا5 هزار و 700 تومان تعیین شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار