مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی گفت: بازدید از گنجینه تنوع زیستی حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی فردا به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی رایگان است.
کد خبر: ۴۲۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 22 May 2017
پرویز آرامنش ظهر امروز در جمع خبرنگاران هدف از این اقدام را آشنایی چه بیشتر مردم با محیط زیست، تنوع زیستی و آگاهی رسانی به آنها درباره اهمیت حفظ حیات وحش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه گنجینه تنوع زیستی خراسان جنوبی به صورت دائمی در این اداره کل راه‌اندازی شده است اظهار داشت: مردم می‌توانند برای بازدید از این گنجینه تنوع زیستی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان واقع در خیابان شهید محلاتی حد فاصل بین پاسداران و معلم از ساعت 8 تا 13 مراجعه کنند. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی گفت: تمامی گونه‌های جانوری موجود در مناطق حفاظت شده خراسان جنوبی به صورت تاکسیدرمی در این فضا جمع‌آوری و در  قالب بازسازی زیستگاه‌ها به نمایش گذاشته شده است. 

آرامنش بیان کرد: در این گنجینه زیستگاه‌های مختلف خراسان جنوبی شامل زیستگاه کوهستان مانند منطقه حفاظت شده شاسکوه و زیستگاه تپه ماهور درمیان، زیستگاه دشتی مانند منطقه پیشنهادی حفاظت شده علی حیدر در بشرویه، زیستگاه کویری مانند منطقه حفاظت شده مظفری فردودس و زیستگاه تالابی مانند تالاب کجی نمکزار نهبندان ایجاد شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار