استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امیدواری به نظام باید هر روز نسبت به قبل تقویت شود یادآورشد: سلامت اداری و جلوگیری از فساد در دستگاه ها باید به عنوان یک موضوع بسیار مهم و اساسی مورد توجه مدیران و دست اندرکاران امر قرار گیرد.
کد خبر: ۴۲۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 23 May 2017
سید علی اکبر پرویزی در نشست هم اندیشی معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: مدیران باید آن دسته از پیشنهادات و شعارهای انتخاباتی که از سوی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز برخی کاندیداهای ریاست جمهوری ارائه شده و قابلیت اجرایی شدن دارند را دنبال و یا به مرکز پیشنهاد کنند.

وی با بیان اینکه در این انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را نه به عنوان یک وظیفه اداری و سیاسی که به عنوان یک امر اعتقادی مورد توجه قرار دادیم، افزود: همه باید با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب این امر مهم را دنبال کنند چرا که تقویت پایه های نظام و انقلاب اسلامی به این امر وابسته است.

وی برگزاری انتخابات را کاری بزرگ و حساس برشمرد و خاطرنشان کرد: از تمام عوامل، دست اندرکاران و کسانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این امر دخالت داشته و کمک کردند تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار خراسان جنوبی به حضور جوانان در این انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان مربوطه باید خواسته ها و نیازهای جوانان را در بخشهای مختلف احصاء و آن دسته از مواردی که در استان قابلیت اجرایی شدن دارد را دنبال کنیم.

پرویزی، با بیان اینکه رفع همه مشکلات منوط به در اختیار داشتن پول و اعتبار نیست ادامه داد: بسیاری از مشکلات با تعامل بین بخشی و نیز هماهنگیهای بین دستگاهی در استان قابل مرتفع شدن است.

وی با اشاره به اینکه مردم به هیچ وجه نباید به دولت و نظام بدبین شده و اعتماد آنها دچار خدشه شود، افزود: اگر به هر دلیل این اتفاق بیافتد هزینه های بسیار سنگینی به نظام و انقلاب تحمیل خواهد شد و آنچه که به این امر دامن می زند رفتار مدیران و اقداماتی است که آنها در جایگاه های مختلف اداری از خود بروز می دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امیدواری به نظام باید هر روز نسبت به قبل تقویت شود یادآور شد: سلامت اداری و جلوگیری از فساد در دستگاه ها باید به عنوان یک موضوع بسیار مهم و اساسی مورد توجه مدیران و دست اندرکاران امر قرار گیرد.

پرویزی اصلاح قوانین و مقررات ، حذف قوانین زائد و کاهش استعلامات اداری را از دیگر اقدامات در راستای تقویت اعتماد عمومی به نظام دانست.

پرویزی ادامه داد: فقر موضوعی تک بعدی نیست از این رو باید تلاش کنیم علاوه بر فقر اقتصادی فقر اجتماعی و فرهنگی نیز به صورت توامان از بین برود که در این زمینه نیز تلاش های گسترده ای باید صورت گیرد چرا که توزیع پول به صورت یکسان نمی تواند موجبات رفاه عمومی و تقویت بنیان اقتصاد خانواده ها را به دنبال داشته باشد.

وی توانمندسازی را از مهم‌ترین برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: در این زمینه نیز باید در دولت دوازدهم خدمات و اقدامات جدی تری صورت گیرد.

استاندارخراسان جنوبی، مسئولیت مجریان انتخابات را تنها برگزاری انتخابات دانست و تصریح کرد: به هیچ کس اجازه ندادیم به خاطر منافع زودگذر سیاسی مشارکت حداکثری مردم را که از مهمترین مولفه های مد نظر مقام معظم رهبری بود را تحت تاثیر قرار دهد چرا که این امر نه یک وظیفه اداری بلکه یک امر اعتقادی بود که باید دنبال می شد.

پرویزی، خدمت به مردم را مورد توجه ویژه قرار داد و افزود: در حوزه های شهری و روستایی می توان اقدامات بهتر و بیشتری را برای رفع معضلات اقتصادی به کار گرفت که باید از ظرفیت های موجود استفاده های بیشتری صورت گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار