نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: مسابقات قرآنی مقدماتی برای اجرای فرامین قرآن و اسلام است تا انسان آنها را بیشتر بشناسد و در هر شرایطی در زندگی خود به‌کار ببرد.
کد خبر: ۴۲۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 24 May 2017
آیت‌الله عبادی در اختتامیه مرحله استانی سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در جای جای ایران اسلامی امروزه تشکل‌های علمی و فرهنگی طرح انس با قرآن به صورت‌های گوناگون و در سطح‌های مختلف برگزار می‌کنند.

وی افزود: این افراد بنا به علاقه در زمینه‌های مختلف مانند روان‌خوانی، ترجمه، حفظ و تفسیر در سطوح مختلف قرآنی به اندازه ظرفیت خود از قرآن بهره‌مند می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: نزول قرآن تنها برای این موارد و افراد خاص نیست بلکه این مسابقات مقدماتی هستند برای اجرای فرامین قرآن و اسلام که انسان آنها را بیشتر بشناسد و در هر شرایطی در زندگی خود به کار ببرد.

عبادی بیان کرد: در این راه باید آرمان‌های‌مان را برای وصول هدف آماده کنیم چراکه قرآنی شدن خیلی امتیازها دارد و اگر اخلاق، سخن، رفتار، شرایط خانوادگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاست قرآنی بود اینک وضعیت جامعه اینگونه نبود.

جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند در 36 رشته و در 7 بخش شفاهی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی بهمن ماه سال گذشته در دو بخش خواهران و برداران برگزار شد که در مراسمی که امروز برای اختتامیه این جشنواره برگزار شد  27 نفر از برگزیدگان تجلیل شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار