فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی بشرویه وضعیتی مناسب از لحاظ فضا و مکان ندارد، گفت: فضا و تجهیزات یکی از ضروریات کتابخانه ها است.
کد خبر: ۴۲۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 24 May 2017
علیرضا زمان زاده بعد از ظهر سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان با قدردانی از همراهی و همدلی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، اظهار داشت: برگزاری جشنواره ها یکی از اقداماتی ست که با مسیر حرکت را نشان می دهد لذا برای برگزاری جشنواره رضوی همکاری لازم را با کتابخانه عمومی بشرویه خواهیم داشت.

وی خواستار برگزاری جلسات توجیهی برای برخی ادارات که جامعه هدف را تشکیل می دهند شد تا بتوانند در زمینه شرکت حداکثری مردم در این جشنواره تلاش کنند.

فرماندار بشرویه بیان کرد:خوشبختانه آمار و ارقام نشان از میزان بالای فرهنگ کتابخوانی در بین مردم شهرستان دارد .

زمان زاده با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی بشرویه وضعیتی مناسب از لحاظ فضا و مکان ندارد، گفت: فضا و تجهیزات از ضروریات است لذا در زمینه تخصیص اعتبارات به کتابخانه نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

وی همچنین خواستار برگزاری جلسات با افراد نخبه و صاحب فکر و نظر شد و گفت: با تشکیل کارگروه های فرهنگی با حضور این افراد می توان از نظرات سازنده و موثر آن ها در جلسات انجمن کتابخانه ها بهره گرفت.

فرماندار بشرویه تاکید کرد: هدف برگزاری انجمن کتابخانه ها ترویج مباحث کتابخوانی در بین عموم است چرا که درصورت فرهنگ سازی این مهم بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه حل خواهد شد.

زمان زاده همچنین از شهرداری خواست:هرچه سریعتر برای در اختیار قرار دادن زمین برای احداث کتابخانه جدید اقدام کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار