مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خراسان جنوبی گفت: برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خضری دشت بیاض معافیت‌هایی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 24 May 2017
عباس جرجانی عصر امروز در دیدار با بخشدارنیم بلوک از معافیت مالیاتی  13 گروه از افرادی که بتوانند در شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری کنند، خبر داد.

وی اظهار داشت: این نهاد برای سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل آلاینده در شهر که بتوانند در شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری کنند بصورت اقساط 48 یا 60 ماهه  زمین در نظر می گیرد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خراسان جنوبی بیان کرد:  در صورتی که  سوله را سرمایه گذار زودتر از موعد مقرر به پیشرفت فیزیکی مورد نظر برساند از اقساط زمین بخشیده خواهد شد.

جرجانی گفت: برای ارائه  خدماتی چون تلفن و اینترنت پرسرعت در شهرک خضری دشت بیاض قراردادهایی با پیمانکار  منعقد شده و به زودی این شهرک به تلفن واینترنت پرسرعت مجهز می شود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان  خراسان جنوبی اظهار داشت: برای حفاری و آسفالت شهرک نیز با پیمانکار قرارداد بسته شده است و کار به زودی آغاز می شود.

وی همچنین از اعلام آمادگی  شرکت برای برگزاری دوره آموزشی مشاغل خانگی در بخش نیم بلوک خبرداد.

بخشدار نیم بلوک در این دیدار به موقعیت بسیار خوب شهرک صنعتی خضری دشت بیاض برای سرمایه گذاری اشاره و از سرمایه گذاران برای ورود در این زمینه دعوت کرد.

گلچین گفت: شهرک صنعتی خضری دشت بیاض دارای 8 واحد فعال است که به دلیل دسترسی به بازار افغانستان، قرارگرفتن در کنار جاده ترانزیتی و تردد بیش از 5هزار خودرو از این جاده ، وجود زیرساخت ها ونیز وجود شرکت های سهامی زراعی می تواند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاران باشد.

وی تاکید کرد: فضاسازی و زیباسازی این شهرک مورد توجه قرار گیرد که مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان در این زمینه قول پیگیری داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار