دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش‌آموزان خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال نزدیک به ۱۶ هزار دانش آموز کلاس اولی در هزار و ۲۰۰ مدرسه ثبت نام شوند گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از اول خرداد آغاز شده و در ۱۴ پایگاه سنجش می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 24 May 2017
محمدرضا ضیایی اظهار داشت: بیش از هزار و 200 مدرسه عادی و 37 مدرسه استثنایی در خراسان جنوبی برای سال تحصیلی آینده فعال خواهند بود.

وی افزود: ثبت‌نام در مدارس شاهد در سامانه سجا تا 15 خردادماه و مدارس هیئت امنایی در سایت همگام تا 5 خرداد است.

ضیایی افزود: خانواده‌ها پس از مراجعه به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت به یکی از پایگاه‌های سنجش سلامت معرفی و پس از معاینات بالینی و صدور شناسنامه سلامت ثبت‌نام خواهند شد.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امسال 14 پایگاه سنجش برای دانش‌آموزان کلاس اول در خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است که این پایگاه‌ها در تمامی شهرستان‌های استان از جمله بشرویه یک پایگاه، بیرجند 2 پایگاه، خوسف یک پایگاه، درمیان یک پایگاه، دستگردان یک پایگاه، زیرکوه یک پایگاه، سرایان یک پایگاه، سربیشه یک پایگاه، طبس یک پایگاه، فردوس یکپایگاه، قاین 2 پایگاه و نهبندان یک پایگاه خواهد بود.

ضیایی افزود: از خانواده‌ها هزینه کتاب برای پایه اول 14 هزار و 300 تومان دریافت می‌شود و هزینه بیمه چون هنوز دقیق مشخص نشده است طبق روال سال گذشته همان مبلغ 7 هزار و 500 تومان دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته آمار کلاس اولی‌ها در خراسان جنوبی 15 هزار و 200 دانش آموز بوده است گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود  15 هزار و 500 دانش آموز تا 16 هزار دانش آموز کلاس اولی در هزار و 200 مدرسه ثبت‌نام شوند.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه محدودیت زمانی خاصی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اول نداریم اظهار داشت: ثبت‌نام از اول خرداد ماه آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد اما اگر بعد از آن تاریخ هم کسی مراجعه کرد ثبت‌نام می‌‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار