معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: طرح عارضه‌یابی و بررسی مشکلات معادن راکد و نیمه فعال در استان خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۴۳۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 28 May 2017
محمد سالاری ظهر امروز در بازدید از مراحل اجرای طرح عارضه‌یابی و بررسی مشکلات معادن راکد و نیمه فعال استان خراسان جنوبی اظهار داشت: این طرح در راستای تحقق شعار سال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،  اجرا می‌شود.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: در این طرح مشکلات معادن تعطیل شده، نیمه فعال و راکد بررسی و برای رفع آن تلاش می‌شود.

سالاری افزود: چنانچه معدنکاران با مشکلاتی در خصوص نقدینگی، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بازار فروش مواجه هستند می‌توانند به ادارات صنعت، معدن و تجارت مراجعه و فرم مخصوص این طرح را  کامل کنند.

وی گفت: پس از بررسی کارشناسان و کارگروه رفع موانع تولید برای برطرف کردن مشکل معدنکاران اقدام می‌شود.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی بیان کرد: این استان با وجود 494 معدن مختلف از استان‌های مطرح در تنوع و تعداد مواد معدنی  در کشور است که هم اکنون 40 درصد این معادن نیمه فعال و راکد است.

سالاری گفت: ذخایر معدنی این استان بیش از 2.5  میلیارد تن است که پارسال 14 میلیون و 814 هزار تن مواد معدنی از معادن استخراج شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار