فرمانده‌ انتظامی استان خراسان جنوبی از آغاز طرح برخورد با روزه‌خواری در ملاعام، طبق قانون در خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 29 May 2017
سردار مجید شجاع ظهر امروز در آیین آغاز اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به مشهود بودن جرم روزه‌خواری با روزه‌خواران در ملاعام طبق قانون برخورد می‌شود.

وی  افزود: روزه خواری در ملاء‌عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند  بیماری و مسافرت، مجوز روزه خواری در انظار عمومی نیست.

فرماندهی انتظامی استان  خراسان جنوبی خطاب به متصدیان هتل‌ها، رستوران های بین راهی، میهمان پذیرها، پایانه‌ها و فرودگاه‌های استان، گفت: صرفاً برای مسافران خود می‌توانند با اخذ مجوز از مراجع ذیربط با رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است بیان کرد: در صورت مشاهده، برابر مقررات با متخلفان برخورد می شود.

فرماندهی انتظامی استان افزود: پلیس از رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار دارد از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند .

سردار شجاع با تأکید بر تلاش نیروهای انتظامی برای تسهیل ترافیک، عبور و مرور و سالم سازی فضای عمومی از مردم خواست ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده موارد خلاف، از طریق تلفن 110  پلیس را در اجرای قانون یاری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار