مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از ادامه طرح ملی بیمه مشترکین گاز طبیعی در بخش خانگی طی سالجاری در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 07 June 2017
به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی فرشید دشتی با اشاره به ادامه طرح ملی بیمه مشترکین گاز طبیعی در بخش خانگی اظهار داشت: این طرح به منظور پوشش بیمه جانی و مالی تمامی مشترکین گاز طبیعی بخش خانگی در مقابل حوادث ناشی از گاز طبیعی همانند سالهای گذشته ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه ناشی از گاز طبیعی برای مشترکین خانگی اعم از انفجار، آتش سوزی، گاز گرفتگی منجر به مسمومیت، در شهرها می‌بایست با تلفن 194 و در روستاها به گازبان همان روستا سریعا اطلاع داده شود تا مقدمات لازم جهت معرفی به بیمه صورت گیرد.

وی در خصوص اعلام حادثه ناشی از گاز طبیعی برای بهره مندی از مزایای بیمه گفت: مدت زمان اعلام وقوع حادثه از سوی مشترکین گاز به شرکت‌های بیمه حداکثر 10 روز تعیین شده است.

دشتی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده ایمن از گاز توسط مشترکین خانگی ضامن سلامت اعضای خانواده بوده و مشترکین محترم می‌توانند با رعایت نکات ساده ایمنی از بروز حوادث و خطرات احتمالی پیشگیری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار