مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی از توزیع ۵۰ میلیون تومان بن خرید محصولات فرهنگی در یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن استان خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 12 June 2017
احمد محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان 80 برنامه قرآنی در قالب جشن رمضان با عنوان‌های نشست‌های علمی، محافل انس با قرآن، مسابقات قرآن و نهج البلاغه، اجرای تعزیه و تئاترهای قرآنی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: 8 نمایشگاه قرآن کریم در شهرستان‌های استان برپا شده  که یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان جنوبی در قالب 56 غرفه در یک سالن نمایشگاهی گشایش یافته است.

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی بیان کرد: 22 ناشر، 25 نمایندگی نشر و 5 هزار عنوان کتاب در قالب 95 هزار جلد در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته ‌و هفت مؤسسه قرآنی، 450 عنوان نرم افزار و 4 هزار و500 عدد نرم افزار را در این نمایشگاه به مردم عرضه کرده‌اند.

محبی تصریح کرد: هنرمندان نیز در غرفه‌های سوخت نگار، نگارگری، کتابت اسماء‌الله، معرق و خوشنویسی محصولاتی با موضوعات قرآنی را ارائه کرده‌اند.

وی بیان کرد: ادارات مختلف کمیته امداد، اوقاف، ستاد بازسازی عتبات عالیات، ستاداقامه نماز و حوزه علمیه در این نمایشگاه ارائه مشاوره‌های مذهبی، تصحیح قرائت نماز، پاسخگویی به شبهات دینی را در این نمایشگاه در دستور کار قرار داده‌اند.

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی از تخفیف 40 درصدی برای عموم مردم (20 درصد خرید بن و 20 درصد ناشر) خبر داد و گفت: 60 درصد تخفیف برای دانشجویان و طلاب (40 درصد خرید بن و 20 درصد ناشر) و 70 درصد تحفیف برای موسسات قرآنی (50 درصد خرید بن و 20 درصد ناشر) در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

محبی خاطرنشان کرد: 50 میلیون تومان بن خرید محصولات فرهنگی در یازدهمین نمایشگاه قرآن استان توزیع خواهد شد و در مجموع 150 میلیون تومان برای برنامه‌های جشن رمضان امسال اختصاص یافته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار