مدیر کمیته امداد فردوس از توزیع ۲۲۳ سبد کالا در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۲۲۰ نفر در شهرستان فردوس تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) قرار دارند که از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۴۳۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 12 June 2017
علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار فردوس، اظهار داشت:  3 هزار و 220 نفر در قالب یک هزار و 683 خانواده در شهرستان فردوس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینین (ره) فردوس گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 223 سبد کالای غذایی شامل رب گوجه فرنگی، ماکارونی، برنج، قند، روغن و چای تهیه شده که به تدریج بین نیازمندان توزیع می‌شود.

پاکدل خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر سبد غذایی 434 هزار ریال بوده که در مجموع برای این کار مبلغ 96 میلیون و 782 هزار ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این کالاها توسط خیرین و نیکوکاران تهیه شده و بین زنان سرپرست خانوار و  ایتام شهر فردوس توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینین (ره) فردوس افزود: حساب مشارکت‌های مردمی نزد بانک صادرات شعبه مرکزی فردوس به شماره 0102532590007، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین نیکوکار است.

پاکدل بیان کرد: مردم خیر می‌توانند از طریق شماره‌گیری آنی پرداخت الکترونیکی #0566*8877* نیز کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار